Gyakori szállítással kapcsolatos kérdések.
Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?
A gyártási és szállítási időt a terméklapon tűntettük fel a "leírás" fülön alül a táblázatban.
Honnan tudom, hogy melyik nap jönnek a szállítók?
Feladás előtt telefonálunk a szállítás egyeztetése miatt. Amennyiben nem érjük el, úgy egy automata email kerül kiküldésre. Az email kiküldése után körülbelül 1-3 munknapon belül megérkezik a rendelt termék.
Milyen napokat választhatok szállításra?
Általában hétköznaponként történik a szállítás. Napot nem tud választani.
Egész nap jöhetnek a szállítók?
A szállítás munkaidőben történik. A szállítást futárszolgálat végzi, akik érkezés előtt telefonálnak.
Hogyan fizethetek a futárnak?
A futárnak utánvétes szállítás esetén kizárólag készpénzben lehet fizetni. Abban az esetben, ha banki átutalást választotta, akkor a szállítás előtt rendezni kell a hátralékot átutalással.
A helyszíni kártyás fizetés csak a kiscsomagok esetében lehetséges!
Csak én vehetem át a terméket?
Bárki átveheti a terméket a családban vagy akár egy ismerős is, ha éppen nem tudják megoldani az otthon tartózkodást. Természetesen a futár az előre megadott címre fog menni, a szállítás egyeztetés után már nem lehet rajta módosítani.
A termékkel kapcsolatos gyakori kérdések.
Nem kaptam számlát vagy jótállási jegyet. Mi a teendő?
Minden esetben küldünk számlát és jótállási jegyet. A dokumentumokat emailen küldjük ki vagy a termékhez csomagoljuk. Amennyiben nem találja a számlát vagy a jótállási jegyet, írjon egy emailt nekünk.
Mik a standard méretek a termékek esetében?
Matracok fedőmatracok, matracvédők esetében:
80x200 cm, 90x200 cm, 140x200 cm, 160x200 cm, 180x200 cm
Párnák esetében:
40x50 cm, 50x70 cm, 70x90 cm
Paplanok esetében:
140x200 cm, 200x220 cm
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
A vásárlástól elállni 14 napon belül akkor lehetséges, ha standard méretet rendelt. Mindezek alapján felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben a terméken található védőfólia sérült, kibontott, kicsomagolt az elállás esetén a termék árának 50%-át a Matracom Group Kft jogosult felszámítani a vevő terhére, mivel ezen esetekben a termékek szakszerű mélytisztítása, illetve szakszerű újracsomagolása szükséges és a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapítása a védőfólia sértetlenül hagyásával is megvalósítható.
Egyedi méret esetében nem élhet az elállási jogával függetlenül, hogy bontatlan-e a termék. További részletek az
ÁSZF-ben vagy az
elállási jog oldalon.
Az elállással szándékával kapcsolatban írjon nekünk egy emailt.